Skab enestående brugeroplevelser med Karla - din personlige chatbot som kender alt til din organisation og services.
Komplekse hjemmesider kan være tidskrævende at navigere. I en tid med høje forventninger til hurtig service, kan intelligente chat-systemer tilbyde personaliseret hjælp hurtigt og effektivt.
Brugere søger enkelthed og direkte svar - ét konkret svar er mere værdifuldt end 10 upræcise links.
Traditionelle chatbots kæmper med komplekse henvendelser på grund af begrænset funktionalitet. Vedligeholdelse og opdatering er ressourcekrævende, og de falder igennem på levering af personaliseret service.
Nye AI-chatbots løser disse udfordringer - de håndterer komplekse forespørgsler, sparer ressourcer og tilbyder personaliseret service.
I en verden hvor ChatGPT og intelligente chat-løsninger hjælper tusindevis af brugere mener vi at det er slut med meningsløse interaktioner med chatbots.
Slut med stive, upersonlige chat-samtaler. Bygget på GPT-4 løser Karla komplekse henvendelser og leverer sikre korrekte svar bedre end nogen anden chat-løsning på markedet.
Karla er unik i sin evne til at tilpasse sig og lære direkte fra dit websted. Du behøver ikke at designe prædefinerede svar eller samtale flows - bare definer rammerne, så klarer Karla resten.
Vores platform tilbyder omfattende brugerinteraktionsanalyser og adfærdsdata. Se dybere ind i dine samtaler, find "Knowledge Gaps" og brug indsigterne i din contentstrategi.
I modsætning til andre chatbots, der kræver omfattende træning og løbende vedligeholdelse, fungerer Karla med det samme uden noget behov for kodning eller vedligeholdelse.
Efter aftale med os henter sætter vi dine datastrømme op så Karla kan blive klogere på din forretning.
Tilpas ikoner, farver, tekst og design hvilken tone-of-voice Karla skal bruge til at interagere med dine kunder.
Sæt en kodestump ind på din hjemmeside og se på mens Karla skaber meningsfyldt service.
Med benzin i blodet og en passion for god service har Kvalitetsbiler.dk taget skridtet ind i den digitale serviceverden, ved at bringe KarlaChat ombord for at sikre deres kunder for den bedst mulige digitale oplevelse på deres website.
I denne case fungerer Karla som en servicemotor, der kører gnidningsfrit hele døgnet, yder kvalitetsrådgivning og sikrer, at hver enkelt kunde får en førsteklasses oplevelse.
Kunderne mærkede en klar forskel. Ventetiden blev skåret ned, og de fik præcis den information de søgte - når som helst de havde brug for det. Samtidig kunne medarbejderne fokusere på at yde endnu bedre service på områder, hvor deres personlige touch gør en forskel.
Ja, Karla er i stand til at håndtere over 48 forskellige sprog, herunder engelsk, tysk, svensk, norsk, finsk m.fl. Hun har en indbygget evne til automatisk at registrere hvilket sprog, hun bliver spurgt på, og skifter derefter til at respondere på det pågældende sprog.
Karla’s funktionalitet kommer fra brugen af avancerede, closed source AI sprogmodeller. Disse modeller kombineres med indholdet på din hjemmeside, hvilket muliggør hendes evne til at generere menneskelignende tekst, håndtere komplekse forespørgsler og simulere naturlige samtaler.
Du har brug for Karla fordi hun kan effektivisere og forbedre din kundeservice og oplevelse. Karla kan takle komplekse forespørgsler, levere umiddelbare, præcise svar og give personaliseret service, hvilket vil spare både tid og ressourcer for din organisation.
Karla arbejder 24/7, responderer på over 48 forskellige sprog og er designet til at lære og tilpasse sig ud fra din hjemmesides indhold. Hun giver dig dybdegående analyser og indsigter om brugerinteraktioner og adfærdsdata, hvilket gør det muligt for dig at identificere vigtige indsigter, hvilke informationer dine brugere søger, og hvordan du kan forbedre din contentstrategi.
Prisen for at have Karla på din hjemmeside afhænger af antallet af henvendelser du forventer. Her er et overblik:
1. Starter: 999 DKK/måned – inkluderer 250 henvendelser.
2. Pro: 2.499 DKK/måned – inkluderer 750 henvendelser.
3. Scale: 4.999 DKK/måned – inkluderer 1.500 henvendelser.
Læs mere om vores prisplaner her.
Ja, Karla overholder fuldt ud GDPR-kravene. Karla gemmer ikke personfølsomme data, og alle data, der behandles, er i overensstemmelse med GDPR-reglerne. Karlas databehandling er designet til at være klar og gennemsigtig, med maksimal respekt for brugernes privatliv. Derudover gør Karla det klart for brugere, at de ikke bør indtaste personfølsomme oplysninger i chatten. Der indsamles heller ikke IP-adresser, der kan identificere brugere af chatten.
Alt data der genereres igennem Karla bruges udelukkende til funktionel brug af servicen og sikring mod misbrug. Data bruges ikke til videreudvikling af andre sprogmodeller og som et ekstra lag af beskyttelse, opfordrer Karla aktivt brugere til ikke at indtaste personfølsomme oplysninger.
I forhold til dataopbevaring, så ligger Karla’s server i Europa, specifikt i et datacenter i Frankfurt, Tyskland, hvilket sikrer, at alt data opbevares inden for EU’s databeskyttelsesregler.
Derudover er vi forpligtet til at arbejde i overensstemmelse med ISO 27001-rammeværket (inklusiv ISO 27701), hvilket verificeres gennem en årlig ISAE 3402 og/eller ISAE 3000 revision.